środa, 18 września 2013

Zapoznawcze :)

Hey,

ponieważ jest to mój pierwszy blog (tak, świeża blogerka -,-) chciałam się z Wami przywitać i jednocześnie zaprosić i zachęcić do czytania moich wypocin, które postaram się dodawać dwa razy w tygodniu :) Jestem pozytywnie nastawiona na to, jak mnie przyjmiecie. Liczę na Wasze wsparcie pod postacią komentarzyy... 

Krytykę przyjmuję jako motywację do działania, zmieniania i polepszania jakości mojego bloga :)

Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało :)


Ps.: Pierwszy rozdziałek pojawi się jutro xx

Oj, najważniejsze - blog jest o 17-letniej Emilii (Polce), która wyjeżdża, a raczej ucieka od matki alkoholiczki do Londynu. Tam spotyka Nialla, Harry'ego i po kolei całą ich bandę ;p Zakochuje się w...

Reszty dowiecie się w czasie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz